MinaRonaldAzizamarceIinVietnam.reismee.nl

Amsterdam naar Hongkong

Vanmorgen al vroeg opgestaan en rond 08:40 naar Ronald en Mina gereden. Koffers ingeladen en op weg naar Schiphol. Onderweg lekker rustig, echt een zondag. Voor het eerst valet parking via Schiphol gedaan en na eventjes zoeken de P6 garage binnengereden. Plaatsje zoeken en melden aan de balie. Ging perfect allemaal en je bent zo bij de vertrekhal. De koffers bij de bagage drop off ingeleverd, door de douane heen en even een kopje koffie van oma gedronken. Na nog even Vietnamese Dong en Hongkong Dollars gekocht te hebben waren we al vlot bij de Vertrek-Gate. Nadat we onze stoelen hadden opgezocht kregen we te horen dat we een half uur vertraging hadden maar dat de piloot onderweg wat sneller zou vliegen om op tijd in Hongkong te zijn. Na een rustige vliegreis toch nog redelijk op tijd aangekomen. Hoewel je bij de grote van het vliegveld veel hectiek zou verwachten, was het lekker rustig en verliep alles uitzonderlijk snel. Na onze gereserveerde taxi gezocht te hebben zijn we in een luxe bus vervoerd naar het hotel. Een uurtje onderweg, want door de file was het behoorlijk druk onderweg. Na het inchecken even ontbeten in het hotel omdat we al vrij snel in onze kamer kunnen. Kamer valt tegen, een hele kleine slaapkamer, weinig tot geen bergruimte. Nou ja, het is niet anders. Na even opgefrist te hebben zijn we met de shuttlebus naar Hongkong centrum gegaan en daar wat winkeltjes gekeken en gegeten. Met de veerboot weer terug. Daarna moesten we nog 20 minuten wachten op de shuttlebus naar het hotel. Door de gemiste nacht vielen we al snel, vermoeid in slaap.

Opa en oma

Succes , en geniet er van met zijn vieren !

Ma Jacobs

Wat fijn dat alles rustig is verlopen , en dat kleine kamertje is maar voor een paar dagen , veel plezier in Hongkong lieve Groet voor M A. R. M ??