MinaRonaldAzizamarceIinVietnam.reismee.nl

Hue dag 3

19-09:

Na het ontbijt lekker de hele dag aan het zwembad gelegen. Dat was geen straf want het is werkelijk een schitterend zwembad. Zie de foto’s. We kunnen wel zeggen een van de mooiste waar we in gezwommen hebben. Tegen de middag genoten Ronald en Marcel nog even 30 minuten van de gratis footmassage en daarna hadden we met zijn 4 nog een totale massage, 2 voor de prijs van 1. Daarna nog even genieten van het zwembad, happy hour drankjes aan de zwembad-bar, dus een heerlijke rustige dag gehad. S’Avonds met de shuttlebus naar centrum Hue gereden en de regen kwam met bakken uit de hemel. Gelukkig hadden we paraplu’s maar ondanks dat kwamen we toch redelijk nat in het restaurant Zucca aan. Met de warmte die bleef, waren we zo weer opgedroogd en hebben nog even in het centrum rondgelopen totdat de shuttlebus ons kwam halen. Alweer de laatste nacht in Hue, gaat erg snel allemaal. Morgen verlaten we dit mooie resort voor de reis naar Hoi An, onze laatste bestemming.