MinaRonaldAzizamarceIinVietnam.reismee.nl

Hoi An dag 4

23-09:

Vandaag na het ontbijt weer naar het strand en de zee toe. Lekker weer genieten van het heerlijke weer, zand en water. Omdat we om 15:30 afgesproken hadden om de op maat gemaakte kleding voor Aziza en Mina te passen, moesten we om 15:00 met de shuttlebus mee. In de winkel gevraagd of we de borg terugvonden krijgen en het bedrag dan volledig met de Credit Card zouden betalen, deden ze niet moeilijk. Ze hadden echter geen 700.000 Vietnamees Dong, wel 1.000.000. Neem die maar mee, krijg ik de rest straks wel terug. Heerlijk dit vertrouwen. Ronald en ik liepenmterug naar het restaurantje en hebben daar netjes het verschuldigde bedrag + een tip afgegeven. Het mooie is ook nog dat de serveerster zich nog verontschuldigde ook nog. Schitterend om dit anno 2019 nog te kunnen mee maken. De kleding voor Aziza en Mina was klaar en erg mooi geworden. Na alles betaald te hebben nog even voor de laatste keer door Hoi An gelopen, het was toch te laat geworden om met de shuttlebus terug te rijden, dus hebben we nog even een kopje koffie met wat lekkers genomen. Met de taxi terug en de dames genoten van een drankje tijden de happy hour en de heren genoten van een lekkere massage. Voor ons laatste diner in Hoi An zijn we naar de overkant gegaan waar we gisteren de goed bevallen lunch hadden gegeten: Golden Lotus. Na afloop hebben Aziza en Marcel nog even in de bar hun biljartkunsten laten zien, zijn Mina en Ronald naar de kamer gegaan om de koffers in te pakken en zo is de laatste volle dag in Hoi An ook weer voorbij gevlogen. Morgen nog even de ochtend genieten van het strand en de zee, de voel verder inpakken en rond 14:30 met de privebus naar het vliegveld van Da Nang toe voor onze terugreis naar Nederland.

Onze reis is ten einde, we hebben veel gezien, veel gedaan, veel gereist, veel gegeten, veel gedronken, veel gezwommen maar bovenal: heel veel genoten.

Ma Jacobs

Inderdaad jullie heel veel gezien ,wat een prachtig land is het toch ,daar komen jullie niet over uit gepraat, maar aan alles komt een eind ,ook jullie mooie Vac Een heel goede vlucht ,en behouden thuiskomst , Heel veel groetjes voor alle 4 ??

Elise

Jullie hebben inderdaad veel gedaan, gezien en genoten. Het is een mooi land.
Goede reis terug. De herfst gaat hier beginnen.