MinaRonaldAzizamarceIinVietnam.reismee.nl

Phu Quoc dag 3

11-09:

Vandaag wat later opgestaan en weer genoten van het ontbijt. Na het ontbijt hebben Ronald en Marcel in totaal 17 kg was naar de plaatselijke wasserij gebracht, op de fiets. Dat was zweten in die hitte. De dames deden op het strand mee aan de yoga. Ook zweten. Na al deze inspanningen vonden we een mooi plekje aan het strand, vlak voor onze huisjes waar we de rest van de dag in de zon en schaduw gelegen hebben en in de zee gezwommen. Heerlijk was dat. Tegen de avond, het werd al ietsje donker, nog even op surfplanken geoefend. Nog moeilijk ook om daarop te gaan staan. Daarna gegeten in net restaurant van het resort, wel iets duurder als de andere 2 dagen, maar ook wel weer lekker. Ronald en Marcel hebben met de taxi de was opgehaald, in totaal hebben we € 9 moeten betalen voor al die kilo,s en de was rook erg lekker. Bij terugkomst waren we eigenlijk zo moe van al dat rusten dat we, nadat we de koffers hadden ingepakt, in slaap zijn gevallen. Laatste nacht in Phu Quoc. Jammer, want het was een heerlijk resort en zeker de moeite waard voor nog een bezoek.