MinaRonaldAzizamarceIinVietnam.reismee.nl

Hoi An dag 2

21-09:

Vanmorgen ons 1e ontbijtje in het laatste resort. Nou, veel uitgebreider hebben we het nog niet gehad, er was van alles en ook nog in een mooie omgeving, open ruimte, zicht op zee. Genieten dus. Na het ontbijt hebben we weer lekker op het strand gelegen en de hitte afgekoeld in de zee. Hoewel er flinke golven waren was het er heerlijk in vertoeven. Omdat het gister al om 22:00 rustig was in het centrum van Hoi An, besloten we om vandaag al om 16:00 naar het centrum te gaan. Eerst koffie met gebak genomen en daarna de vele winkeltjes bezocht waar je op maat gemaakte kleding kon kopen. Hier hebben Marcel en Ronald nog wat broeken gekocht. Het was tijd om te gaan eten en in de shuttlebus hadden we van Australische gasten te horen gekregen dat je goed en in een mooie ambiance kon eten bij restaurant Secret Garden. En secret was het want we moesten een hele smalle steeg door en aan het eind daarvan was het restaurant te vinden en je zou het, gezien de weg daarnaar toe, niet zo mooi verwacht hebben. Heel gezellig en mooi. Na genoten te hebben van het heerlijke eten zijn we weer het centrum ingegaan om te gaan shoppen. Hier hebben Aziza en Mina jurkjes op maat laten opmeten zodat die gemaakt konden worden. Zouden morgen al klaar zijn. Hoe ze het doen zo snel geen idee. We gaan het morgen zien. Andere klanten kwamen hun op maat gemaakte blouses ophalen en dat zag er heel goed uit, dus we zijn benieuwd. Het liep alweer tegen 22:00, de boel werd alweer opgeruimd, de lampionnen werden uitgezet dus besloten we maar een taxi op te zoeken die ons weer netjes op het resort heeft afgeleverd. Morgen alweer onze op een na laatste dag.

Ma Jacobs

Mooi al die fotos .maar straks vertellen wat het allemaal was en is.
Het zit er haast op ,dus geniet nog van de Vac ,Groetjes aan Mar Azi Ron en Mina???

Opa en oma .

Prachtig aldie foto’s .Geniet er nog een paar dagen van.Groetjes aan jullie alle 4. En tot Woensdag.